Achizitii SEAP

Achizitii SEAP

Categorie

Suport telefonic

+40 786 090 109

Plati online sigure

prin iPay BT (3D Secure)

14 zile retur

...si banii inapoi

Descriere

Autoritatile sau institutiile care doresc achizitionarea produselor Vlaria Smart Concept SRL, prin intermediul platformei SEAP, vor beneficia de un termen de plata intre 1 – 7  zile conform unui contract incheiat intre cele 2 firme.

Cum se achizitioneaza produsele?

• Ca orice utilizator, plasati comanda pe website-ul, www.vlaria.ro, acestea insemnand: alegerea produselor, adaugarea acestora in cosul de cumparaturi iar la final, in sectiunea de “Comentarii” a comenzii, se va specifica intentia de a achizitiona produsele prin platforma SEAP.

Acest pas este necesar pentru verificarea stocului.

Comentariul poate fi denumit astfel: “SEAP”.

• In scurt timp dupa plasarea comenzii, o sa primiti un telefon de confirmare a comenzii si detaliile despre livrare.

• Dupa Confirmarea Telefonica, produsele alese vor fi incarcate in platforma SEAP, iar procesul de achizitie publica poate demara.

• Va vom informa telefonic si pe email cand incarcarea acestora a fost finalizata, putand ulterior incepe procesul de achizitie.

• Ultimul pas presupune emiterea facturii fiscale, aferente comenzii dumneavoastra.

Recenzii

Nu există recenzii până acum.

Fii primul care adaugi o recenzie la „Achizitii SEAP”

Adresa ta de email nu va fi publicată.